Възможно е, ДА! Клиентски пейджъри с barsy спасиха обедната почивка на стотици гладни клиенти

Лесно е да си представим – ресторанти за бързо хранене, които са винаги пълни. Клиентите идват, бързат, но и не обичат да чакат. Познато, нали? Пикът е точно в обедните часове, когато потокът от хора е непрекъснат. Времето за чакане става все по-дълго, а персоналът е под напрежение. Опашките пред касите растат, клиенти се събират около тезгяха и вместо приятен обяд, те се чувстват сякаш са на състезание за поръчки.

Възможно е, ДА! Клиентски пейджъри с barsy спасиха обедната почивка на стотици гладни клиенти

Решението? Нещо толкова просто, но в същото време изключително ефективно – клиентски пейджъри.

Може би някои от вас са чували за тях, а други не знаят какво точно представляват тези джаджи. Клиентският пейджър е малко безжично устройство, което клиентите получават, когато направят поръчка. След това могат да се отпуснат на масата си или да изчакат в зоната за отдих, без да е необходимо да следят кога поръчката им ще бъде готова. Защо не и да използват времето за нещо полезно, като например да проверят някой работен имейл – и шефът ще е доволен!

Щом поръчката е готова, системата barsy изпраща сигнал към пейджъра, който започва да вибрира или светва – ясен сигнал, че е време за хапване! И voilà – обслужването става бързо и организирано, без нужда от допълнителен персонал или дълги опашки.

Какво се случва след въвеждането на клиентските пейджъри? Ресторантите отбелязват няколко страхотни подобрения:

  • Намалено време за чакане – клиентите вече не са напрегнати и не се блъскат, за да чуят кога е готова поръчката им.
  • По-добро клиентско изживяване– хората могат спокойно да си седнат, да говорят с приятели или да свършат допълнителна работа докато чакат.
  • По-спокоен персонал – екипът не трябва да вика номера. С помощта на barsy процесът по обслужване става доста по-бърз, приятен и с минимални шансове за объркани поръчки. Те се фокусират върху другите си задължения и подобряване на обслужването.

В резултат, клиентската удовлетвореност нараства – все повече хора си тръгват от ресторанта доволни и с усмивка, а това, както знаем, води до повече повторни посещения. Благодарение на автоматизацията, ресторантите са в състояние да посрещат дори по-голям поток от хора, без това да създава допълнителен стрес за екипа.