Възможности на barsy

Системата за управление на търговски обекти barsy Ви дава огромен брой възможности, които се разширяват непрекъснато. Прочетете за някой от основните или прегледайте видео с демонстрации:

Директни продажби

Специализиран модул за директни продажби, използван в касови зони.

Управление

Административен модул за пълно дистанционно управление на цялата система. Системата дава възможност за пълен контрол както върху всички складови операции, така и върху действията на персонала. Благодарение на отдалечения достъп имате възможност за контрол 24/7.

Работа с клиенти

Управление на клиенти и клиентски профили. Даване на клиентски отстъпки, лоялни карти, гъвкаво управление на отношенията с клиенти и контрагенти. Създавате индивиадуални цени и условия. Подробен клиентски профил с данни и снимки

Синхронизация

Синхронизацията дава възможност за обмен на информация между няколко търговски обекта, които са част от верига. По този начин имате възможност за контрол върху верига търговски обекти в реално време.

Специализирано оборудване

barsy поддържа комуникация с множество видове и модели устройства - фискални и служебни принтери, етикиращи и търговски везни, баркод и карточетци, ...

barsy API

Програмен интерфейс за връзка с външни системи. Осигурява актуализиране на е-магазини, счетоводни програми и др.

Публичен достъп до информацията

Представете своя каталог на клиентите си в електронен вид. Достъпно през WiFi мрежа в търговския обект или през Интернет

Работа между Отдалечени системи

Обменете информация по електронен (без хартиен тип) със своите контрагенти. Получете своите фактури и директно заредете стоката без ръчно набиране на данни. Изпратете своите заявки към доставчиците си без телефонни разговори

Документи

Работа с електронни документи - Фактури, Оферти, Стокови разписки, Гаранционни карти и др. Създаване на множество индивидуални шаблони за всеки тип. Е-изпращане по email или директно до друга отдалечена система

Услуги

Получавате една динамична услуга вместо софтуер в кутия. Забравете за грижите по нормалното функциониране на системата - винаги работите с последната версия на програмата, включваща всички функционалности, които са необходими за Вашия специфичен тип бизнес.